Спеціалісти департаменту соціального захисту населення продовжують проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу стосовно необхідності переоформлення житлової субсидії з травня 2021 року.
Головним спеціалістом відділу прийому громадян управління надання державної соціальної допомоги Катериною Рикаловою 3 червня працівникам міського територіального центру «Берегиня» надані детальні роз’яснення чинного законодавства. Питання переоформлення субсидій на неопалювальний період є досить затребуваним, адже 19 травня цього року Уряд прийняв рішення, яким уточнені зміни в умовах призначення житлової субсидії. Відтак, сім’ям, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, з травня 2021 року на наступний термін її буде перепризначено автоматично без особистого звернення громадян.
Однак, автоматичному перерахунку не підлягають категорії сімей, яким необхідно подати нові заяву та декларацію, а саме:
На всі питання, які виникали під час зустрічі, були надані ґрунтовні відповіді. З поміж іншого, спеціалістом роз’яснено як здійснюється прийом документів та громадян в умовах карантину, адже департамент соціального захисту населення працює в обмеженому режимі, прийом громадян здійснюється за попереднім записом та в разі нагальної необхідності особистого звернення. Документи на призначення субсидії передаються через скриньки, які розташовані на вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, буд. 35) або надсилаються поштою до департаменту: вул. Харківська, буд. 35, м. Суми, 40035.
Крім того, прийом громадян з питань призначення житлової субсидії проводиться також на віддалених робочих місцях, а саме на базі Центру надання адміністративних послуг у м. Суми по вул. Горького, 21; в Центрі учасників бойових дій по вул. Герасима Кондратьєва, буд. 165/71; у Міському єдиному інформаційно-розрахунковому центру по вул. Героїв Небесної Сотні, буд. 7); на філії громадської приймальні по вулиці Охтирській, буд. 11, а також у старостинських округах.
Документи також можна подати в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Консультації надаються за телефонами: багатоканальний 788-888 та додаткові номери 787-114, 787-115, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.