м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Щотижневі підсумки роботи департаменту під час апаратної наради

Директор департаменту соціального захисту населення Тетяна Масік прозвітувала під час апаратної наради при міському голові про роботу минулого тижня. Під час виступу директор зауважила, що установа працює в плановому дистанційному режимі, організованому в умовах карантину: документи приймаються за допомогою пошти або через електронні сервіси, надання окремих соціальних послуг, які потребують виключно особистої присутності заявників, проводиться з дотриманням заходів безпеки, особисті прийоми громадян проводяться в рамках «прямої телефонної лінії».

Протягом звітного періоду мешканцями було залишено в скриньках 754 пакетів документів (починаючи з 17 березня – 8 547). Основні питання стосувалися оформлення державних соціальних допомог та субсидій (577), надання пільг (86), матеріальної допомоги (47), інші питання соціального захисту (44).

Взагалі протягом минулого тижня департаментом надано 1 100 соціальних послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії.

Крім цього, можливістю отримати консультації у телефонному режимі за багатоканальним номером                                           788-888 скористалося 360 особи, за номером мобільного телефону 050-407-81-99 – 444 особи.

Протягом тижня здійснювалася робота в інформаційно-роз’яснювальному напрямку:

  • 30 червня було проведено особистий прийом  з питань соціального захисту в рамках «прямої телефонної лінії» заступником директора департаменту – начальником управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян КОТЛЯР Аллою Іванівною. На «пряму телефонну лінію» зверталися громадяни з питань надання допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, яким вже виповнилося 10 років, виконання заходів Індивідуальної програми реабілітації осіб з інвалідністю, надання допомоги малозабезпеченим особам.
  • З метою інформування мешканців Сумської міської ОТГ з актуальних питань соцзахисту, змін в законодавстві, умов надання соціальних гарантій  та поточної роботи департаменту, на офіційному веб-сайті департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради (dszn@smr.gov.ua) та в соціальній мережі Facebook на сторінці «Соціальний захист міста Суми» було опубліковано 12 інформаційних статей. Всього за тиждень розміщено на різних інтернет-ресурсах 55 інформацій з питань соціального захисту, що стосуються роботи департаменту та підпорядкованих міських установ соціального захисту.

Продовжувалася робота по опрацюванню справ одержувачів житлової субсидії, по яким надійшла інформація про наявність простроченої понад три місяці заборгованості по сплаті за ЖКП в сумі понад 340 гривень. Таким 740 домогосподарствам не призначено в автоматичному режимі житлову субсидію на неопалювальний період. Представники всіх даних домогосподарств повідомлені в телефонному режимі або листами про можливість визначення права на призначення житлової субсидії з травня 2020 року у разі документального підтвердження погашення заборгованості протягом двох місяців з моменту повідомлення: на тепер тільки по 258 домогосподарствам поновлено надання житлової субсидії: протягом тижня17.

Продовжувалася робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації.

В межах наявних коштів, згідно з чергою, укладено 4 договори на забезпечення 32 осіб з інвалідністю 60 засобами реабілітації на 65,4 тис. гривень.

Минулого тижня департаментом було перераховано:

– субсидії та пільги за червень 14547 субсидіантам та 3612 пільговикам на загальну суму 6,1 млн. гривень, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою.

щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату ЖКП, 20 внутрішньо переміщеним особам по додатковим відомостям червня 2020 року на загальну суму 12,3 тис. гривень.

– компенсаційні виплати за самостійно придбані засоби для орієнтування та спілкування 2 особам на 6,4 тис. гривень.