Усі державні виплати, в т.ч. допомоги, пільги, субсидії та інші виплати, що здійснюються за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів, підлягають перевірці достовірності наданої заявниками інформації – відповідно до Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат».
Згідно з цим законом Міністерством фінансів України проводиться верифікація державних виплат, за результатами якої департаменту надаються рекомендації для подальшого їх опрацювання.
Тож отримувачі житлової субсидії протягом 30 календарних днів зобов’язані проінформувати департамент про такі обставини:
Важливо! В разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання подаються нові заява та декларація.
Нагадуємо! В період дії карантинних заходів подати інформацію про зміни, які відбулись у домогосподарстві отримувача житлової субсидії, доцільно скориставшись електронною поштою priyom.dszn@smr.gov.ua або поштовим відправленням на адресу департаменту (вул. Харківська, буд. 35, м. Суми, 40035).
Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: 788-888, 050-407-81-99.