м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Інформуємо про підсумки роботи департаменту за минулий тиждень

Департамент соціального захисту населення протягом минулого тижня продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: проведено особистий прийом громадян у форматі «прямої телефонної лінії», документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси, оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребували виключно особистого подання заявниками документів, забезпечено з дотриманням безпечних умов для працівників.

За звітний період мешканцями Сумської ОТГ було залишено в скриньках 805 пакетів документів (за період карантину 7 793). Основні питання стосувалися оформлення державних соціальних допомог та субсидій (626), надання пільг (70), матеріальної допомоги (50), інші питання соціального захисту (59).

Загалом за тиждень департаментом надано 1 329 соціальних послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії.

Крім цього, можливістю отримати консультації у телефонному режимі за багатоканальним номером 788-888 скористалося 604 особи, за номером мобільного телефону 050-407-81-99 – 585 осіб.

Протягом тижня здійснювалася робота в інформаційно-роз’яснювальному напрямку:

  • 24 червня було проведено особистий прийом  з питань соціального захисту в рамках «прямої телефонної лінії» першим заступником директора департаменту Маринченко Світланою Борисівною. На «пряму телефонну лінію» зверталися громадяни з питань виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, переоформлення допомоги на дітей одиноким матерям, прийому документів на забезпечення технічними засобами реабілітації.
  • З метою інформування мешканців Сумської міської ОТГ з актуальних питань соцзахисту, змін в законодавстві, умов надання соціальних гарантій  та поточної роботи департаменту, на офіційному веб-сайті департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради (dszn@smr.gov.ua) та в соціальній мережі Facebook на сторінці «Соціальний захист міста Суми» було опубліковано 12 інформаційних статей.

Продовжувалася робота по опрацюванню справ одержувачів житлової субсидії, по яким надійшла інформація про наявність простроченої понад три місяці заборгованості по сплаті за ЖКП в сумі понад 340 гривень. Таким 740 домогосподарствам не призначено в автоматичному режимі житлову субсидію на неопалювальний період. Представники всіх даних домогосподарств в телефонному режимі або листами повідомлені про можливість визначення права на призначення житлової субсидії з травня 2020 року у разі документального підтвердження погашення боргу протягом двох місяців з моменту повідомлення. В результаті, протягом тижня поновлено надання житлової субсидії по 122 домогосподарствах.

Проведено розрахунок розміру житлової субсидії та нараховані пільги при оплаті за житлово-комунальні послуги за червень поточного року. При цьому, розмір житлової субсидії розрахований із урахуванням збільшених соціальних нормативів на 50 відсотків на період дії карантину, а також враховано зменшення ціни на послугу з газопостачання (з 2,948 грн./м3 до 2,784 грн./м3).

Також було нараховано субсидії на послугу з поводження з побутовими відходами відповідно до переліку адрес, затверджених в лотах, по середньому тарифу, з урахуванням конкурсних пропозицій.

Таким чином, загальна потреба в коштах на виплату субсидій та пільг становить 8,2 млн. гривень, з них: субсидії – 14 610 домогосподарствам на суму 4,9 млн. гривень, пільги – 13 072 особам на суму 3,3 млн. гривень.

Всього на обліку, як отримувачі житлової субсидії, перебувають 27 417 домогосподарств, у загальній кількості яких обліковуються 12 882 домогосподарства, що мають нульовий розмір житлової субсидії в неопалювальному періоді.

У зв’язку із затвердженням з 1 липня нових показників прожиткового мінімуму, проведено масовий перерахунок розміру державних соціальних допомог. Відтак, підвищено окремі соціальні виплати, розміри яких залежать від прожиткового мінімуму, та здійснено перерахунок допомог 6 280 одержувачам, зокрема:

– допомоги на дітей одиноким матерям – 802;

– державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 711;

– державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства – 2 864;

– допомоги на дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням – 153;

– допомоги прийомним сім’ям – 15.

Також, враховуючи те, що карантин подовжено по 31 липня, департаментом подовжено виплату деяких видів допомог на липень 2020 року   3 335 одержувачам, тобто проведено нарахування допомоги на липень без звернення та подання документів заявниками, а саме: державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги сім’ям з дітьми, допомоги особам, які проживають разом із громадянами І та ІІ групи внаслідок психічного розладу, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» 23 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, було надано матеріальну допомогу 178,5 тис. гривень.

Департаментом за звітний період профінансовано:

  • витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 1 023,8 тис. гривень КП «Електроавтотранс»;
  • витрати надавачам послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків за травень 2020 року за надані пільги на оплату ЖКП окремим громадянам, пільги яким встановлені рішенням Сумської міської ради, на загальну суму 107,5 тис. гривень, а також за надані в звітному місяці пільги з оплати послуг зв’язку в сумі 98,9 тис. гривень;
  • 6 вищих навчальних закладів для забезпечення проведення виплати 710 студентам, яким призначено соціальну стипендію за червень 2020 року, на суму 1 204,1 тис. гривень.

Продовжувалася робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. За звітний період по актам виконаних робіт перераховано підприємствам-виробникам засобів реабілітації кошти 270,6 тис. гривень. та здійснено виплату компенсації за самостійно придбані засоби для орієнтування та спілкування 1 особі на загальну суму 0,6 тис. гривень.