м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Порядок видачі посвідчень особам з інвалідністю

Роз’яснюємо, що посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» видається структурним підрозділом органу соціального захисту населення за місцем перебування особи на обліку як отримувача допомоги.

Для отримання посвідчення особа подає до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради:

  • паспорт або інший документ, який посвідчує особу;
  • фотокартку дитини з інвалідністю – розміром 30х40 мм;
  • фотокартку одержувача допомоги (батьки, законні представники) – розміром 30х40 мм.

Посвідчення видають безкоштовно особисто одержувачу державної соціальної допомоги, або його законному представнику (опікуну), або іншій особі, яка представляє інтереси одержувача, на підставі нотаріально засвідченої довіреності, при пред’явленні паспорта та відповідних документів, що підтверджують особу одержувача, під підпис у журналі обліку посвідчень.

Отримати посвідчення можна у день звернення, або не пізніше 15 робочих днів після призначення допомоги. У разі відсутності бланків посвідчень, видається довідка для тимчасового користування.

Посвідчення анулюються у випадках, передбачених чинним законодавством: у зв’язку зі смертю отримувача допомоги, недостовірно поданих відомостей у документах, на підставі яких неправомірно призначено допомогу тощо.

Довідково: станом на 27.09.2023, департаментом видано 394 посвідчення вищезазначеній категорії осіб, та 14 довідок для тимчасового користування в зв’язку з обмеженою кількістю бланків посвідчень.