м. Суми, вул. Харкiвська, 35

788-888 (багатоканальний)

dszn@smr.gov.ua

Про роботу опікунської ради при органі опіки та піклування Сумської міської ради

Серед найбільш вразливих категорій населення, якими опікується департамент соціального захисту населення Сумської міської ради, є повнолітні недієздатні особи, які через стійкі психічні розлади не усвідомлюють значення своїх дій та не можуть керувати ними. Над такими особами встановлюється опіка, як особлива форма державної турботи, спрямована на захист їх прав та інтересів.

Для своєчасного вирішення питань опіки створений дорадчий орган – опікунська рада, організаційне забезпечення діяльності якої покладено на департамент.

На черговому засіданні опікунської ради під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Віри Мотречко, яке відбулося 23.03.2023, розглянуто питання про влаштування повнолітньої недієздатної особи, яка через смерть опікуна залишилась без опіки, до закладу соціального захисту осіб, які страждають на психічні розлади.

На сьогоднішній день в реєстрі недієздатних повнолітніх осіб, який підтримується в актуальному стані, обліковується 396 мешканців Сумської міської територіальної громади. Вживаються заходи по захисту їх прав та інтересів, опрацьовується стан життєзабезпечення, визначаються проблемні питання сімей, де під опікою перебувають повнолітні недієздатні особи, та шляхи їх вирішення.

Згідно із затвердженим графіками з початку 2023 року проведено 102 обстеження житлово-побутових умов проживання повнолітніх недієздатних осіб, надано методичну допомогу з питань опіки та піклування 134 громадянам.

Для отримання роз’яснень щодо подачі заяв з питань встановлення опіки над повнолітніми особами та визначеного законодавством пакету документів, які до них додаються, необхідно звертатися до департаменту за багатоканальним номером телефону 788-888 або 787-146. Для зручності подати документи можна на електронну пошту dszn@smr.gov.ua або шляхом поштового відправлення за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35.